onsdag 21 januari 2009

Tatuering del eh...4...5?

Idag bär det av till tatueraren igen för färgläggning och sen är den äntligen klar!!! Jag har redan bokat en ny tid men det fanns inte förrän i slutet av augusti!? Det känns ju som i ett annat liv.

Angående projektet i skolan så hamnade jag i en jättemysig grupp i en butik med en jättemysig dam istället. Hon är jätteöppen och positiv och litar helt och fullt på oss. Hon både lämnade oss i lokalen hela morgonen innan hon öppnade och vi fick låna hennes bil för att åka och köpa grejer vi behövde till skyltfönstret. Tänk att det kan göra så mycket, vänlighet och lite tillit och projektet känns redan mycket roligare och mer inspirerande.

I övrigt så tycker jag att livet just nu är rätt jobbigt, jag är stressad över en massa saker och jag känner att tiden bara försvinner och jag hinner inte träna, hinner inte få färdigt här hemma, hinner inte göra något roligt, hinner inte ens göra viktiga saker som att ringa samtal angående praktikplatser och liknande, jag hinner inte ens skriva om det. Ungefär så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tatuering! Har du några bilder? Jag ska själv gadda mig snart och behöver massor av inspiration :)

egarcia sa...

Ja jag lägger upp en bild när plasten är borta och jag inte är svullen som en fotboll ;)