måndag 24 november 2008

Vill inte!

Jag har skolkat från skolan idag för att jag desperat behövde en ledig dag på grund av utmattning. Men nu måste jag ta mig ut i kylan och åka till tandläkaren och dra ut en tand, så skoj kan man ha det på sin efterlängtade lediga dag. Jag är nervös för att gå till tandläkaren för första gången i mitt liv, inte för att dra ut tanden, det har jag gjort en gång förut. Men denna gången är det en tand som syns och dom ska sätta dit en faketand. Jag har en infektion på grund av en spricka i tanden och den går inte att rädda. Tack alla som slagit till med armbågar och annat precis när jag hållit en flaska framför munnen på krogen så att den smällt in i mina framtänder så hårt att man hört en testton i huvudet. Det kommer kosta mig 8000 spänn. Tack som fan!

Nu är frågan...kan man cykla i minusgrader och snö?

Inga kommentarer: