onsdag 5 november 2008

Sökord

Angående konstiga sökord folk använt på sistone och hamnat på min blogg. Vissa sökord är konstiga för att jag för mitt liv inte kan förstå hur dom kan ha hamnat på min blogg eftersom jag är helt säker på att jag inte skrivit något som helst i närheten av dom ämnena.

T.ex.
Sex med skolflickor

När har jag någonsin skrivit något om sånt?

Andra är bara lustiga för att man undrar vad folk tror att dom ska få för svar på Google.

T.ex
Folk som lägger ut bilder på facebook som man inte vill vara med på?
Ge mig pengar
Kan någon ge mig pengar
Hur kan man vet vem ringde jag sista
Världskulturmuseet vad som krävs för en t-shirt
Lek med mig

Google är inte någon almighty typ gud eller nåt som kan svara på alla frågor och dela ut pengar till fattiga, och inte heller är det någon lekfarbror, sorry people!

Och vissa är bara konstiga i allmänhet!

T.ex
Piercing hundöra
Kopiera papper
Mustasch wear
Gaah
Mysfarbror

Inga kommentarer: