tisdag 25 november 2008

Tatuering, besök nummer 3

Idag var jag och fortsatte på tatueringen, nu är det förhoppningsvis bara en femtimmarssittning kvar! Mycket smärta dom här två dagarna. Nu ska jag sysselsätta mig med att göra en filmquiz till våran klassmaskerad på lördag. Vi ska vara utklädda till filmkaraktärer och jag velar mellan Corpse Bride och Tankgirl.


Nåt helt annat... jag fattar att femtimmarssittning kanske inte är korrekt svenska men dom ord Blogger föreslår istället är ganska lustiga i sammanhanget! Nämligen...
Besittningsskydd
Förmånsbeskattning
Femtiokronorssedel eller...håll i er...
Isotopsammansättning (!?)

Isotopsammansättning? Det var ju liksom inte rätt nånstans!!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Tankgirl är ju en av världens tuffaste!

egarcia sa...

Ja eller hur, hon är skitcool! Hade verkligen velat vara henne...men det föll på vissa detaljer så nu blev det Corpse Bride istället.