fredag 21 november 2008

Skönt att det är över...

Nu är butiksplaneringen inlämnad och jag fick ett förvånansvärt och oväntat bra resultat på mattetentan, nu kan jag äntligen andas ut igen. För första gången på alldeles för länge kunde jag och älsklingen ligga i soffan och hålla om varann, meningen var att vi skulle se en film men vi somnade. Tyvärr får jag inte sova ut och vara helt ledig imorgon heller som jag brukar vara på fredagar för imorgon ska jag till Sahlgrenska klockan åtta på morgonen och hänga där i drygt 4 timmar. Jag är med i nån forskningsgrej som man får 2000 spänn för, vad gör man inte som fattig student. Sen blir det jobb hela helgen och sen börjar skolan om igen med en ny kurs plus planering av klassfest som i och för sig ska bli roligt men då menar jag själva festen och inte planeringen som just nu bara känns jobbig. Fan jag vill bara sova i en vecka....minst...

Inga kommentarer: