måndag 24 november 2008

PAIN!!!

Vad var det där om att jag tyckte att det inte skulle bli nervöst att dra ut en tand?? Det är ju fan vidrigt, måste ha förträngt förra gången! Man ligger där och man känner inget men man tror hela tiden att man plötsligt ska känna, att bedövningen inte tagit ordentligt. Så man spänner sig nåt helt sanslöst. Och knakandet! Usch! Även om man inte känner det så hörs det det i hela huvudet hur det knakar och knäpper när tandläkaren drar och vrider.



Jag var tvungen att föreviga mig själv utan tand, fy fan, ser ut som en häxa, alternativt en hill billy. Men efteråt, man kan inte tro att jag precis dragit ut en framtand och limmat dit en provisorisk, eller!? Men shit va ont det gör nu, har tagit 2 st 500mg alvedontabletter och det känns inte ett dugg bättre, ganska ynklig just nu faktiskt!

By the way...nä jag är inte sådär sne, jag är bara sjukt bedövad!

2 kommentarer:

Josefine sa...

oh my god. DRA ut en tand? jag hade haft ångest i flera veckor innan. du är minsann en modig en.

egarcia sa...

Hehe, tack! Jag kände mig inte så modig när jag låg där.