tisdag 2 december 2008

Tillbaks...

Ojoj, vad mycket jag har haft att göra de senaste dagarna, pysslat ihop maskeradkostym, gjort filmquiz, pimpat festlokal och varit värdinna på festen (tillsammans med J som också var bartender hela kvällen) Sen har jag festat, druckit massor med drinkar, bränt min förstärkare, sovit några timmar och sen åkt tillbaks och städat lokalen, som tur var var vi ett gäng som städade annars hade det aldrig gått. Men stå på knäna och skrubba badrumsgolv är inte det man känner för när man är bakfull. Hur kan det fortfarande finnas folk som inte har golvmoppar? Som tror att borste och skurtrasa fortfarande är the way to go?? I alla fall, det var skoj...och värt tröttheten jag känner nu. Och min Corpse Brideutklädnad blev riktigt bra. Priset för bästa utklädnad togs dock hem av ett par som klätt ut sig till Shrek och Fiona, dom var helt otroligt lika. Dom vann överlägset och det var dom värda.

Idag var vi och såg Burn after reading, den var rolig och jag skrattade mycket men den kom ändå inte i närheten av Fargo.

Inga kommentarer: