måndag 8 december 2008

Mediamarkt!

Återigen måste jag prisa Mediamarkt, vilket ställe! Först den grymt hjälpsamma försäljaren i Sthlm som jag köpte min nya mobil ifrån. Han som hjälpte mig i säkert en timme eller mer för att ta reda på allt som har med mobilbloggning att göra. Efter att jag kommit hem har jag ju kunnat blogga med mobilen men bara om jag skickar en bild. Min kära vän S har suttit x antal gånger och försökt hjälpa mig. Tele 2 har gjort allt utom att hjälpa mig men däremot gjort mig väldigt arg. Så igår när jag och kärleken skulle till IKEA så kom jag på att Mediamarkt ju har öppnat i närheten, traskade in där och lyckades träffa på ytterligare en helt fantastisk säljare som la en timme och tre samtal till Tele 2 på att hjälpa mig och voilá. Nu kan jag skicka mail och blogga med min telefon. JOY!

Inga kommentarer: