lördag 6 december 2008

Kommer det någonsin hända...?

Jag var precis inne på en sida på nätet, jag har ju adblock plus för att slippa se all skit men tydligen funkade den inte just nu för direkt kommer en fake msnruta upp där en brud som är väldigt kåt absolut vill prata med just mig. Längst upp på sidan står dessutom tre tjejer, den ena är helt naken förutom ett tygstycke av nåt slag som täcker magen...en annan hade en liten skolflickeoutfit och den tredje minns jag inte men det var nåt liknande. Där står dom och åmar sig, stoppar fingrar i munnen och vid sidan av dom står det:

Penis smack the girl that you want to fuck
in Gothenburg.

När jag för pilen över för att blockera annonsen så dyker det upp en tecknad penis som viftar runt framför tjejerna. Jag brukar inte ens orka bli speciellt upprörd över såna idiotgrejer på nätet men det blir ju fan bara värre och värre. Vad skickar det ut för sjuka signaler? Att tjejer är sexobjekt som vill bli påsatta i alla hål dagarna i ända? När ser man någonsin en kille stå och åma sig naken på en sida slickandes på sina fingrar? När ska tjejer få samma respekt, samma chans, samma rättigheter? Jag tycker oftast är världen är skit...och sjuk. Jag vill inte bli påmind om det så fort jag öppnar en internetsida.

Inga kommentarer: