torsdag 4 december 2008

Färjan-Håkan

Läste en intervju med den där fjanten Håkan som är med i programmet som jag har undvikit som pesten. Håkan verkar vara en mycket mogen och intelligent man och hade bland annat detta att säga!

"Jag skulle vilja ha en särbo, jag vill längta efter min tjej hela tiden och är rädd för att bli uttråkad om vi bor ihop. Tidigare har jag tröttnat väldigt lätt i förhållanden"

Lite senare säger han

"Nu vill jag bara vara lycklig och skratta mer och hitta en tjej. Ska det vara så jävla svårt?!"

Jag vill inte vara sån men JA Håkan! Jag tror det är rätt svårt att hitta en tjej om man är 40, bor i en etta, upplyser om att man tröttnar lätt och fortfarande inte ens är redo att bo ihop med nån...att han dessutom påstår att tjejer gillar drinkar med lyspinnar i för att dom blir så glada av att dom kan göra armband av pinnen gör att jag vill säga nåt som jag sällan säger...VÄX UPP! Kanske lyspinntjejerna (om dom finns) kan ta till sig av den uppmaningen också!?

2 kommentarer:

Josefine sa...

åh jag önskar så att jag kunde få en lyspinne av min kille. jag tycker han ser tecknad ut.. den där håkan.

egarcia sa...

Eller hur.. Det kanske är det nya? Man ger en lyspinne till varann och sen är man ihop?