onsdag 3 december 2008

Bloggtorka...

Det händer inget skoj i mitt liv just nu, jag är bara trött. Denna veckan, efter festen har jag, varit hos tandläkaren igen för att min tand blev lös...igen...efter festen, idag var jag på sjukhuset hela förmiddagen. Det var sista gången på den där forskningsgrejen jag varit med i. Sen har jag skrivit tråkiga scheman och listor i skolan och idag påbörjat den stora marknadsundersökningen vi ska göra i vårt projekt. Låter inte mitt liv helt fantastiskt spännande så säg!? Imorgon ska jag och kärleken i alla fall gå ut och äta och sen gå på Magnus Betnér. Jag tror jag ska bli riktigt full också, eftersom jag aldrig riktigt tillät mig själv bli det på maskeraden, och nu är jag dessutom ledig på fredag och kan ligga i soffan hela dagen och göra absolut ingenting. Ja så blir det!

Inga kommentarer: