lördag 1 december 2007

Äntligen färdigt!

Så jävla skönt, äntligen är Marknadsföringskursen över. Vi har varit på Kortedala Torg hela veckan och dekorerat skyltfönster och det har nog varit en av de stressigaste veckorna i mitt liv. Inte bara att vi var på torget från nio till 18 varje dag utan sen fortsatte vi hemma till 2-3 på nätterna, igår kväll hade jag hallucinationer pga sömnbrist, tror inte det är ett bra tecken.

Idag hade vi redovisning inför klassen och läraren. T som jag jobbat med i projektet drabbades av halsfluss så jag fick prata själv, det var nervöst men gick nog bra tror jag. Efter det gick jag hem och firade med häagen-dazs strawberry cheesecake(den godaste glassen i världen)och däckade på soffan.

Lyckades bli av med en dag på jobbet också så jag får i alla fall en dag att andas ut på på två veckor. Känns väldigt bra. Känns som jag inte sett min älskling heller på alldeles för länge så på söndag blir det middagsdejt och massa vin.

(Btw, fan va bra att Andreas ÄNTLIGEN åkte ut från idol, vad är det för fel på svenska folket? Dom borde fan inte få ha rösträtt!)

4 kommentarer:

mikebike sa...

fel hörru, vill inte vara petig men bästa glassen kommer från B & J.

kul att det gick bra. och ja andreas... WTF... man kan ju fan inte få vinna bara för att det är synd om en.

Wolfe sa...

DU ska ha spö för att du kollar på skiten! Det trodde jag aldrig om dej.. =O Nu blev jag besviiken fröken egarcia.. =(

egarcia sa...

Hahhhahaa, jag är en sucker för program som handlar om musik eller dans, sen tycker jag inte nödvändigtvis att det är bra egentligen! that's me ;) *spank, spank*

JuliaGusti sa...

hehe, jag förstår egentligen inte hur Idol kan lyckas dra in ett finalprogran i Globen... Är det verkligen så många som kollar? Det enda som egentligen är kul är ju uttagningarna. Efter det brukar jag tappa intresset.

Men kul att du är klar med den jobbiga veckan! Nu kan du börja träna med mig igen :P
Och så kanske vi kan ta den där fikan som jag misslyckats fatalt med att dyka upp på...