torsdag 27 december 2007

Leeeedig!!

Annandagen var inte så farlig på jobbet, eller så var det för att jag slutade klockan 15.00. Lyx!
Julen var mysig, gjorde inget speciellt, bara massa mat och mys med älsklingen. Nu ska vi leva på grönsaker och träning några månader, ehum...

Jag har fortfarande inte fått reda på vilken praktikplats jag kommer att få men jag har räknat ut att jag inte börjar förrän den 7/1. Det betyder att från imorgon så är jag ledig (med undantaget för två korta dagar på jobbet) fram tills dess att praktiken börjar. JOY! Fan vad jag ska njuta, jag ska ligga och läsa böcker och vara slapp, ha en liten minisemester fast hemma. Jag ska fortsätta med projekt utrensning här hemma också fast det tycker jag bara är roligt.

Idag var vi på IKEA, det var mindre roligt, det finns ju aldrig det man vill ha, det finns alltid något som är nästan rätt men det är ändå alltid något fel, fel storlek eller fel färg, fel pris eller så finns det inte inne. Är jag kräsen?

Dessutom, det lilla vi kom hem med fattades det delar till. Trodde IKEA hade kommit förbi det stadiet!? Så det blir att åka tillbaks imorgon. Kul! Speciellt eftersom vi varken har körkort eller bil så det blir till att ta den eländigt sega bussen.

Anyways...nu ska jag läsa och sen sova.

Inga kommentarer: