måndag 24 december 2007

Update

I fredags var jag på Roky Erickson konsert på Trädgårn, jag var där med kärleken och två av mina trevliga klasskamrater. Träffade även min vän P som man alltid blir så glad av att se. Det var väldigt trevligt och en bra konsert med riktigt bra gammal psykedelisk rock. Och vilken mysfarbror han är Roky, man ville ju bara nypa honom i kinderna eller krama honom. Det tråkiga var att jag var tvungen att ta det lugnt och gå hem direkt efter för att jag skulle jobba i julhandelstressen dagen efter. Ska ta igen det på Mustaschkonserten nästa helg, jag känner för att bli riktigt jävla packad! Har varit alldeles för skötsam på sista tiden.

Har varit väldigt trött också efter att ha jobbat i julstressen, att folk blir så griniga och otrevliga när dom är ute och handlar julklappar, det är väl inte det det handlar om?? Jag vet i och för sig inte vad det handlar om. Byta pengar med varandra?

I alla fall, efter att ha sovit riktigt länge idag gick jag och kärleken ut och letade efter julkänslor då vi lidit av total avsaknad av dessa. Vi såg julprojektionsspelet på konstmuseet och sen gick vi på Lisebergs julmarknad och provade olika sorters glögg. Sen slog jag honom i Star wars, podracingspelet, det hör liksom till när man är på Liseberg.

Nu ska jag bara vila och äta i 2 dagar tills jag måste jobba i mellandagsreastressen, suck!

Förövrigt fick jag ingen av de praktikplatser jag sökt och har fortfarande inte fått veta vart jag hamnar över huvud taget. Känns ju tryggt.

Inga kommentarer: