onsdag 12 december 2007

Förbannad!

Fan vad jag är trött på folk idag, folk som inte lyssnar på andras åsikter, folk som kör sitt eget race utan att ta hänsyn till andra, folk som kör med en, folk som tror att dom vet allt, folk som bestämmer över en. Fan jag är arg på så jävla mycket idag men kan inte skriva av mig här för det är alldeles för känsligt! Det var ju delvis därför som jag startade den här bloggen, för att få skriva av mig när jag är förbannad, och nu när jag verkligen är det så kan jag inte göra det. Jävla skit, jag går och lägger mig istället, ju mer jag tänker på det desto mer förbannad blir jag, det kommer aldrig sluta väl det här...

2 kommentarer:

Trixtess sa...

Snuttis bäjbi. Ring om du vill prata, fika, öla, gråta, skratta, whatevs.. Pöss!

Wolfe sa...

Interestng. Känner igen det där. Skaffade min blog för att kunna skriva av mej vissa grejer, men jag kan inte! Jävla pubika bloggfanskap.
(och låsa den är inget smidigt alternativ)
=(