lördag 15 december 2007

Skitdag!

Det började med att jag för första gången försov mig till jobbet, vaknade kvart över elva och började elva. Jag slängde på mig kläder, slängde mig på cykeln och cyklade som en galning hela vägen plingandes på alla idioter som promenerar på cykelbanan så att dom skulle flytta sig ur min väg. Jag var säkert jättepoppis! Utan frukost, utan smink och med sjukt otvättat hår sprang jag in på jobbet, svettig och med andan i halsen. När jag väl fått av mig alla ytterkläder skulle jag stå i kassan direkt. Jag hade mjölksyra i hela kroppen kändes det som och mitt blodsocker var riktigt lågt. Det är vid dessa tillfällen som min yrsel såklart slår till. Det var som en enda lång pina hela dagen, jag fick verkligen koncentrera mig för att klara av det. Julruschen med stressade människor och köer till andra änden av affären gör ju inte saken bättre.

När jag kom hem hade någon snott min tvättid! Don't ya just love life!?

Inga kommentarer: