söndag 23 augusti 2009

Om man inte vet ska man kanske inte uttala sig....

...än mindre anordna en kongress. Om man ska ha en åsikt och anordna en kongress kan man tycka att man borde ha lite kunskap inom området! Jag tycker det är det MINSTA man kan kräva!?

Men Hitlers politik mot judar?
– Jag kan för lite om det. Men det jag har läst och hört i skolan är att Hitler diskriminerade judar och det håller jag inte med om såklart.


Men du vet väl vad den officiella historien säger och om du utgår från den. Menar du att den inte är korrekt och att judar inte mördades?
– Jag säger att jag inte vet. Men jag vill lära mig mer. Men man ska inte döda någon för att de tillhör en viss etnisk grupp. Det kan jag som muslim aldrig acceptera. Om det är så, att de gjort så i Tyskland, så är det fruktansvärt.

Tycker du inte att den etablerade forskningen ändå ganska tydligt har påvisat detta?
– Jag är inte tillräckligt insatt. Jag är inte historiker.


http://expo.se/2009/48_2733.html

Man blir ju fan mörkrädd...

Inga kommentarer: