måndag 24 augusti 2009

Det är dåligt för hälsan att vara förkyld på fler sätt än man kan tro...

Man har nämligen för mycket tid över till att surfa ...och då lyckas man hitta sådana här idioter och åter igen tappa hoppet om mänskligheten! Som kvinnor har kämpat i åratal för att få samma villkor som männen, få samma respekt, få lika lön, bli tagna på allvar osv osv, så kommer dom här intelligensbefriade tonåringarna och raserar.

Jag vill bli förbannad och tycka att dom är idioter men egentligen är det bara sorgligt. Sorgligt att dom inte har någon i sin närhet som talar om för dom vad som är viktigt i livet och hur världen fungerar, som berättar för dom att det inte är fult att vara fattig, vad ödmjukhet betyder och att människor som kritiserar dom inte är avundsjuka utan faktiskt har en poäng som tyvärr går helt förbi deras sönderblonderade löshårshuvuden, någon som talar om för dom att dom ser ut och beter sig som slampor, som lär dom att sminka sig, som säger till dom att det inte är snyggt att se ut som en anka!

Här är bara några utdrag av den skit jag har hittat idag och jag mår helt ärligt lite illa!

Jag har alltid tyckt att det är någonting äckligt med gatumusikanter.. Vet inte riktigt vad det är men jag ser ingen skillnad mellan dom och vanliga tiggare som tycker synd om sig själv medans dom ligger i ett hörn och tror att att folk faktiskt bryr sig. Jag menar; vill man klara sig GET A JOB. Och det här med vanliga tiggare, är det tilllåtet? Blir så trött på dom när dom går fram och tillbaka med deras jäkla lappar där dom knappt kan stava.. Sen kan dom inte ens själva Svenska om man frågar dom någinting? Lite engagemang från er tiggare?!

Ska man tigga ska man göra det på ett språk man kan, vad sägs om det? Sen också, om man inte får hjälp av socialen är det kanske dags att fundera på att röra sig tillbaka dit man kom ifrån..?

...ni läsare är ju alldeless för nyfikna på vad som händer i mitt liv, I don't blame you! Jag är väll det viktigaste som hänt på evigheter..?

Jag är mer känd än.. Gud!


Jag är med i aftonbladet!
Juste hur kunde jag glömma..? (Så känd nu för tiden ju..)
(gissa varför hon är med i aftonbladet, jo för att hon själv gått ut och berättat att hon blev deprimerad av bantningspiller, aaah, the irony)

När jag borstar tänderna: speglar jag mig non-stop i 10 min, MINST!

Vem sa att jag inte var känd..? SUCK!
Jäkla fans.. Jag kommer ändå inte acceptera er på facebook eftersom den är till för folk som man känner, och jag har inte ens en blekaste aning om vilka ni är! Lite sött att ungefär hela Sveriges befolkning vet vem jag är, + några i Norge, Danmark och Finland, fast jag aldrig ens träffat er, eller besökt eran "facebook" eller något! Dock är det lite jobbigt, men man vänjer sig hur det är att vara känd med den här uppmärksamheten.. You wish you where me va? ;)

1.CopyCats SUCK..
Jag har väl sagt det förut..? Men usch, they are verkligen so out. Varför kan inte folk komma på egna idéer för!? Att hålla på kopiera och ta andras idéer är verkligen tecken på no fantasi.. Väx upp copycats, och ja då menar jag även er bloggläsare som sitter där hemma och kopierar min klädstil, mitt blonda hår, mina inlägg, mina listor..

2.Fake päls..
Is so not OKEY! Har folk inte råd med riktig päls eller..? JUST DET, jag glömde.. Det är ju inte alla med en fet blogglön som oss bloggare, men trots allt så borde man ju iaf kunna fixa pengar på något annat sätt! För folk som går runt med fake päls och tror att dem är rika, kan ju lika gärna skippa fake pälsarna och skriva en lapp på ryggen "FATTIG"

Och folk undrar varför inte jag vill sätta barn till den här världen!?

2 kommentarer:

Wolfe sa...

Åh fy fan... Problemet är ju egentligen inte att det finns såna individer, för idioter har det alltid funnits.. problemet är ju att dom av någon jävla anledning höjs till skyarna och görs till kändisar, och därmed blir förebilder för andra. :|

egarcia sa...

Ja precis, helt plötsligt är det liksom eftersträvansvärt att vara en blonderad anka med IQ fiskmås!