onsdag 26 augusti 2009

Duktig tjej!

Ojoj va duktig jag har varit idag, ringt massa samtal, sorterat papper, skickat in grejer till CSN, reggat mig på mina distanskurser, bokat tågbiljetter och hotellrum och mycket mycket mer!

En av mina kurser har obligatoriska träffar i Sundsvall, därav tågbiljetter och hotell, känns konstigt och lite nervöst på något sätt att åka 8-13 timmar över halva Sverige, bo själv på hotell och leta upp ett universitet och en sal och delta i några föreläsningar och sen åka hem igen. Det är massa byten och till och med buss tre timmar av resan, känns som jag ska långt bort i obygden någonstans där inte folk brukar vistas. Sjukt lång, jobbig och ganska ensam resa kommer det bli i alla fall. Vet inte varför det skulle kännas nervöst förresten, jag har ju åkt själv över hela Australien och sen hem till Sverige via Bali och hem från Indien själv också så Sundsvall borde ju inte vara så farligt, haha. Stryk det, ensamt och tråkigt känns det men inte nervöst!

Lite stolt över mig själv efter idag är jag i alla fall! Nu förtjänar jag, utan dåligt samvete, några glas med tjejerna ikväll.