torsdag 6 augusti 2009

Helvetes jävla skit, fan, fan, fan!!!!!

Jag VISSTE att det skulle bli skit att komma tillbaka till verkligheten! Jag fick precis mitt andra besked från universitet och höll andan medan jag öppnade det för att jag så gärna ville komma in på den kursen som jag var på åttonde reservplats på. Och vad ser jag? Jo jag är struken, STRUKEN!! Från ALLA kurser. Även dom jag redan hade kommit in på! Dom påstår att jag tackat nej eller inte svarat alls. Men det HAR jag! Jag ringde dom till och med två gånger för att fråga exakt hur jag skulle göra, jag kryssade i rutorna och jag tryckte på knappen där det stod Tacka ja! Vad fan mer skulle jag gjort? Hur fan ska jag kunna bevisa det här? Vad ska jag göra nu, nu är jag snart arbetslös OCH har inga kurser att gå på. Hela min backup-plan har gått åt helvete, tårarna sprutar, jag orkar verkligen inte, kan inte någonting, bara NÅN GÅNG FUUUUNKA!!!!!! För första gången önskar jag att jag inte hade använt internet utan skickat ett vanligt jävla brev!

2 kommentarer:

Wolfe sa...

What?? Va fan... det måste ha blivit nåt fel i deras system eller? Var på dom! Stå på dig! Ring ring ring och fucking RING!! Gå dit till dom face to face (om du kan)! Knulla dom asen! VAFAN!!!

egarcia sa...

Ja jag har ringt så mkt jag har kunnat samtidigt som jag jobbat hela dan. Precis som resten av världen som fick sitt beslut i går kväll. Om man räknar ihop alla telefonköer så tippar jag på drygt en timme utan att egentligen kommit fram till nån lösning. Nu drar jag till landet och lägger mig i hängmattan. Kan inte göra nåt åt nåt under helgen ändå. Förutom att oroa mig.