fredag 13 februari 2009

Nu blir det en snabb promenad i, tro det eller ej, solen och sen en badmintonmatch mot min vän J.

Efter det ska jag luncha med en tjejkompis, men inte vilken lunch som helst, nej jag ska Sex And The City luncha. Jag kom nämligen på följande häromdagen och redogjorde min tanke för min älskling.

"På fredag ska jag äta lunch med J och då ska jag dricka ett glas vin till maten, mitt på dan, för det får man när man är vuxen,
även när det inte är semester"

Kul att man kommer på såna saker när man är 33.

2 kommentarer:

Josefine sa...

I somras kom vi på att vi kunde gå ut och dricka några öl vid lunch. Vi kände oss helt galna och olydiga. Vi berättade inte det för de lite extra vuxna i bekantskapskretsen som aldrig skulle göra såna saker. Vin till lunch gör du helt rätt i. Det borde man göra varje helg. Verkligen vardagslyx!

egarcia sa...

Ja det här ska jag göra fler ggr. Pustervik gjorde också en grymt god Tinto de verano (rött vin med sprite och is) som jag älskar!