måndag 23 februari 2009

Lite nervös...

Idag börjar nya praktiken. Det är alltid lite jobbigt första dagarna, massa nytt folk som man ska lära sig namnen på och man är på helspänn hela tiden. Egentligen är det ganska jobbigt att vara på praktik hela perioden igenom. Man måste hela tiden göra sitt bästa och ta beslut och vara framåt fast samtidigt är man inte en riktig del av personalen och har därför egentligen varken beslutsrätt eller något att säga till om. Det är knepigt.

Men...det blir säkert bra det här. *peppar mig själv*

2 kommentarer:

Josefine sa...

Hoppas det går bra! Jag har brutala problem med just namn vid sådana tillfällen. Jag har egentligen skitbra minne men när jag blir så nervös så går ALL energi åt att komma ihåg mitt eget namn.

egarcia sa...

Ja usch, man blir så upptagen av att koncentrera sig på att bete sig normalt och säga sitt eget namn rätt så man missar helt att lyssna på vad den andra människan säger och heter, haha