måndag 9 februari 2009

Ge mig mer tid!!

Fan va trött jag blir på att man aldrig hinner med sitt liv, jag har ju inte tid att skriva här , som ni säkert märkt, om ni ens orkar kika in här fortfarande!? Nu sitter jag till och med och funderar på om jag ska lägga över bilder som jag måste maila till folk på mitt USB-minne så att jag kan sätta mig och fixa med dom på lunchen i skolan imorgon, är det rätt?

Sen har jag en liten störning, för det första, när jag inte skrivit i min blogg på ett tag så hopar det sig så mycket tankar och händelser i mitt huvud så jag blir trött bara jag tänker på att försöka få ner det i skrift. Det andra, när jag som nu inte heller hunnit läsa de bloggar jag brukar läsa så får jag för mig att jag MÅSTE läsa ikapp allt jag har missat, som att jag inte kan leva utan den informationen eller vad då? Allt detta gör att jag helt enkelt får hjärnsläpp och bara skjuter det framför mig, både skrivandet och läsandet. Vilket såklart resulterar i att det hopar sig ännu mer saker jag vill skriva och jag hamnar ännu mer efter i mina "bloggkompisars" liv. Är det det här som kallas IT-stress?? Jävla I-landsproblem i alla fall.

Inga kommentarer: