söndag 6 maj 2007

Dagen efter Hising Islands vårmönstring...

Hmmm...till slut, mitt första inlägg här. Som vanligt när man dealar men datorer så börjar man med en sak (göra iordning sin blogg och ladda upp bilder i detta fall) och timmar senare har man installerat nya program, lärt sig dom, insett att man inte behövde dom, avinstallerat dom och tillslut fattat att det enda felet man hade gjort var att missa en liten grej man skulle kryssa i, suck...okej, jag är lite bakis också, vi skyller på det.

I alla fall...dagen efter Hising Islands vårmönstring (för er som inte vet så är det en motorcykelklubb här i Götet som arrangerar ett "get together") med hundratals bikers som åker på en liten vårtur...mums va mycket metall, läder och motorer, blev helt till mig.






Vet inte hur många hojar det var, det var en grym upplevelse och bilderna gör det inte rättvisa. Jag som ny och ovan ägare av en digitalkamera kom på att detta såklart var ett sådant tillfälle då man tar med sig sin kamera, tyvärr kom jag på det när vi hade kört halva vägen. Annars hade kanske bilderna varit lite bättre, om jag hade tagit dom själv alltså.

Mental note: Måste lära mig komma ihåg att jag har en kamera, ska det vara så svårt??

Efteråt blev det några cider, det var första gången jag var full på över två månader, har inte varit frivillig nykterist minsann utan pga ett envist virus på balansnerven som på senaste tiden har fuckat upp mitt liv royaly. Är man yr 24/7 så är man inte så sugen på berusningsmedel, eller nåt annat heller för den delen, man vill helst bara ligga still. Nåja, det är på bättringsvägen tror jag, eller i
alla fall måste jag intala mig själv det.

Ska nu återgå till soffan, kärleken och ett mycket intressant program som heter 'How it's made' där man får veta hur saker blir tillverkade, allt från tandpetare till nylonstrumpbyxor eller badkar, rekommenderas till den nyfikne.

over and out...

Inga kommentarer: