fredag 25 maj 2007

Free at last!

Nu är den förbannade slangen borta, yeeeey!!! Jag firar detta genom att uppskatta de små sakerna i livet, som att kunna äta och svälja utan problem, eller som att kunna andas genom båda näsborrarna. Dessutom ska jag ligga i soffan hela dagen, bara för att jag får och kan.

Bra saker som hänt annars:

Mitt kontrakt på jobbet blev förlängt, trots att jag knappt kan jobba pga yrseln, jag har nog världens bästa chef.

När jag åkte hem från sahlgrenska tyckte inte busschauffören att jag behövde betala eftersom jag bara skulle åka två stationer. Hur ofta händer sånt!?

Min handläggare på försäkringskassan är vääärldens snällaste och hjälpsammaste. Sånt händer ju heller inte allt för ofta!


Dåliga saker som har hänt:

När jag städade här hemma igår så råkade en hink med vatten välta, nu har plankorna i parketten rest sig på massa ställen, tveksamt och det kommer lägga sig igen. Vilket jävla pissgolv!

Jag fick in min lön på mitt konto idag och nästan hälften har redan lyckats försvinna, hur gick det till? Klockan är ju bara 10:40 och jag har inte gjort nåt alls.

Jag är fortfarande yr.

2 kommentarer:

Wolfe sa...

Haha whaaat? En snäll människa på Försäkringskassan?? Du måste skämta? Eller är det din yrsel som har misshandlat ditt omdöme? Hmm.
Kul att det hände bra saker iaf. =)
Men jag tycker minsann att du kunde gått på Mustasch iförd slang ändå... Det hade vart hardcore. Hähä.

egarcia sa...

Eller hur, visst är det konstigt, men hon är faktiskt jättesnäll =)
Sorgligt att man ska behöva bli förvånad över sånt.