fredag 11 maj 2007

Sjuk...

Jaha, som om det inte räckte med yrsel och synrubbningar så är jag nu också förkyld, vaknade imorse av att jag inte kunde svälja. För att förklara lite mer om min mystiska yrsel/synrubbning som hoppade på mig för ett par månader sen...

Tänk er att ni tar ett steg åt sidan och helt plötsligt är inte marken där. Så känns det för mig hela tiden.

Eller...tänk er att när ni går så känns det som att ni går på en båt som gungar. Så känns det för mig hela tiden.

Eller...tänk er att vid varje steg så känns benen som att dom är olika långa. Så känns det för mig hela tiden.

Eller...tänk er att någon har gjort något med kontrasten så att allt ser annorlunda ut och man blir så ljuskänslig att det gör ont. Så är det för mig hela tiden.

Eller...tänk er att konstant ha vita eller svarta fläckar, prickar, ränder och/eller blixtar framför ögonen. Så är det för mig hela tiden.

Ska röntga huvudet på måndag...

Idag har jag i alla fall beställt Stieg Larssons sista bok i serien om min favorithacker Lisbeth Salander, den släpps tyvärr inte förrän i slutet av maj men jag har redan betalt och längtar nu förväntansfullt....

Så har jag svurit lite över Blogger också som jag nu har insett ÄR komplicerat vad gäller layouten och annat. Jag tar tillbaks mitt uttalande om att det var mitt fel för att jag var bakis sist jag försökte.

Over and out...

Inga kommentarer: