tisdag 15 september 2009

Usch, känner inte att jag får något gjort vad gäller skolarbete. Okej jag har läst igenom alla papper idag, mailat läraren om det jag inte förstod och hämtat alla böcker som kom med posten men i övrigt känns det inte som att jag har åstadkommit någonting i dag. Det är så mycket runt i kring hela tiden som måste fixas, jag har till exempel inte lyckats installera min nya skrivare än. Vissa saker är bara så sjukt tråkiga att göra. Man vet ju att det går fort när man väl gör det men det är ju bara så förbannat tråkigt att man undviker det in i det sista.

För att rymma ytterligare en stund bestämde vi hastigt att vi skulle gå på bio i kväll också. Och på torsdag kväll blir det Magnus Betnér på Rubinen. Det ser jag verkligen fram emot.

I morgon ska jag äta frukost med finaste vännen C. på bästa frukoststället och sen ska hon hjälpa mig att rensa mitt källarförråd. Så snäll! Det hade nog aldrig blivit av om inte någon drog mig ner dit med en rulle sopsäckar i handen!

Sen någon gång ska jag göra mina skoluppgifter också....jag ska bara.....

Inga kommentarer: