fredag 1 juni 2007

Stockholm, here we come...

Jag sitter och drar ut på tiden. Jag måste packa för imorgon bär det av till Stockholm och Norrtälje motorcykelutställning. Istället har jag fastnat vid datorn, inget nytt under solen men ändå något irriterande. En annan sak som är irriterande är att jag inte kom på att jag behövde tvätta inför resan förrän i morse, därför är allt som jag ska packa ner fortfarande blött vilket komplicerar situationen en aning. Men jag ska snart börja, snaaart, jag ska bara....

Annars var det en lyckad födelsedag för min älskling och presenten jag hade köpt var mycket uppskattad. Min variant av tårta och kaffe som bestod av en halvliter Ben and Jerrys chokladglass med tårtljus i och en öl gick också hem.

207 kr kvar på kontot och det är den 1:a idag, hur ska det här gå? Tur att man har slutat röka i alla fall...

Inga kommentarer: