fredag 29 juni 2007

Morgon

När saker går fel på morgonen kan jag verkligen inte hantera det, jag är ju inte ens vaken än.
Jag har sovit skitdåligt vilket gör yrseln värre, sen snoozar jag i 40 minuter vilket är alldeles för länge för att jag ska hinna allt. (som tur var ringde älsklingen mig och stod bredvid en radio som skränade och skar i örat på mig, det fick upp mig i alla fall) Sitter vid bordet med halvöppna ögon och ska försöka äta något, när jag lyfter tekoppen så bara gliiiider den ur min hand och välter ut över hela bordet (som TUR är inte över tangentbordet) och golvet. Gaaaaaah, nu MÅSTE jag ju resa mig och faktiskt göra något som kräver en viss form av vakenhet och motorik. Dessutom göra nytt te och börja om hela proceduren med frukost dock nu i ett ganska ilsket tillstånd. Känns som det kommer bli en dålig dag ända tills jag kommer hem igen och får göra absolut ingenting.

Inga kommentarer: