lördag 2 juni 2007

Stockholm

Nu är vi framme (hemma för min del) i Stockholm. Efter fem timmar på ett äckligt, kvavt, slitet tåg fullt med bara massa kids (läs tonåringar) och några väldigt högljudna fulla medelålders svennar (finns det nåt värre?) så ska det bli skönt att krypa ner under täcket med min bok. Varför är det ingen som gör nåt åt SJ förresten? Hur kan dom med att ta över 600 spänn för sina snuskiga jävla tåg med trasiga säten? Det är ju billigare att åka utomlands än med SJ...

Förresten, sen musikmobilerna kom så har folk tydligen slutat använda lurar, nu spelar man bara sin musik rätt ut så att alla kan höra. Vad är det för påhitt? Jag vill väl inte höra eran musik! Hallå! Kolla på mig, jag lyssnar på [infoga valfri musikstil], jag tillhör en speciell kategori av människor och jag vill att alla ska veta vad jag tillhör. Men det är ingen som BRYR sig!

Så är det ju coolt också att gå runt och lyssna på musik högt, ungefär lika coolt som det är att gå runt med en bergsprängare på axeln.

2 kommentarer:

Wolfe sa...

Haha ey, bergssprängare på axeln e ju kult! Mer sånt! =D

egarcia sa...

Näe, vet du vad, flytta tillbaks till åttiotalet du, jag stannar här ;)