fredag 8 juni 2007

Custom bike Show

Förra fredagen spenderade vi i Norrtälje och kollade på en massa otroligt snygga och en del väldigt annorlunda bikes. Trevlig stämning och grymt bra väder, det blir tradition att åka dit i fortsättningen


Den här har vunnit för bästa lack! *lol*


Annorlunda avgassystem minst sagt, men snyggt!


Den här går typ inte att åka på...


Det här var en av mina favoriter...


Pirates of the caribbean biken, kolla alla detaljer, mums...


Här kommer den igen, kolla in romlådan längst ner och kanonerna, haha


Den här ägdes av en brud, snygg lack även om den är "over the top"...


Älsklingens favorit, den vann nåt också, minns inte vad...


Man tar vad man har liksom, hihi...

Finns maaaaaassa bilder till om någon skulle vara hojintresserad...

Övriga saker som hänt:

Jag kom in på utbildningen jag sökt till hösten, yeeey för mig!

Vi har bokat biljetter till Barcelona och drar iväg dit två veckor i juli, yeeey för semester!

Jag har läst ut sista boken i millenium triologin och nu känns allt tomt, vad ska jag göra nu? Och varför dog författaren? Det skulle ju komma tre böcker till, VILL HA!! Blä!

Nu måste jag släpa mig ner i källaren och leta upp en sovsäck för imorgon bär det av till chefens landställe för fest. Ska nog passa på att hämta upp fläkten som står i källaren också med tanke på att det är 25,2 grader varmt i min lägenhet, piew!

Inga kommentarer: