måndag 16 mars 2009

Undrar...

Undrar om det är nån som läser här fortfarande...
Har ju inte varit så duktig på att skriva på sista tiden. Det är saker som händer i livet just nu som jag inte vet om det passar sig att skriva om här och eftersom det upptar en så stor del av mitt liv så känns det fånigt att skriva om något annat för inget annat är ju viktigt...om man jämför...
Samtidigt vill jag inte pausa bloggen....eller ska jag göra det!? Hmmm...då har jag väl ingen som läser sen när jag börjar skriva igen. Och det gör kanske inget i och för sig, jag skriver ju för min egen skull. Fast lite roligt är det ju att ha några läsare det måste man ju erkänna. Får se hur jag gör. Nu ska jag distrahera mig med vin och betapet.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Jag kommer i alla fall tillbaka hela tiden! Ta en paus om det behövs! Det hade jag gjort. Sina läsare kan man alltid skrapa ihop igen. Ha det fint!

Wolfe sa...

Paus låter tråkigt! Jag läser. Men det är klart du ska ta en om du känner för det.. å fokusera på vad det nu är för stora saker som sker. Jag har dig på RSS så jag ser när du uppadterar ändå. ;)

egarcia sa...

Tack söta ni! Det är svårt för samtidigt så behöver jag egentligen skriva av mig så jag vet inte hur jag ska göra...