måndag 9 mars 2009

Snabb recap...

Det går jättebra på praktiken, dom är jättegulliga och väldigt bra handledare.

I torsdags var jag och nästan hela personalen på mitt riktiga jobb hemma hos en av tjejerna och käkade middag och hennes hemlagade cheesecake gjord på After eightchoklad (O my god va god den var) och tittade på Slumdog Millionare. Inte värd alla Oscars, definitivt inte. Men inte så dålig som många verkar tycka heller. Jag lägger mig nånstans mitt emellan.

I fredags var jag på after-work med klassen och sen dansat på Kontiki halva natten till massa bra gammal rockmusik.

I lördags jobbade jag, det var inte lika kul efter nattens bravader, dom satte mig i ett hörn där jag fick fylla på ljus. Det passade mig alldeles utmärkt.

Sen dess har jag bara legat i soffan och kollat på film, Yes man, Twilight och Patrick 1,5. Yes Man och Patrick 1,5 var helt okej, Twilight vet jag inte vad jag ska säga om. Jag älskar ju vampyrer så den funkade enbart därför men annars? Vad handlade den om, vad ville dom säga, jag vet inte.

Till alla dessa filmen har jag även ätit kopiösa mängder godis så nu har jag ångest och ska träna massor denna veckan.

Inga kommentarer: