torsdag 22 november 2007

Ytterligare en sak som jag precis upptäckte inte fungerar! Hör och häpna!
Jag kan inte posta inlägg heller, inte med en rubrik i alla fall. Om jag däremot postar det utan rubrik så funkar det, sen får jag gå in och redigera inlägget och lägga till rubriken i efterhand. När jag lyckats posta inlägget så händer dessutom inget alls, jag får inte upp något tecken på att det har funkat utan får kopiera inlägget för att vara på säkra sidan och sen själv flytta mig till bloggen för att se om det funkade. Please är det något snille som kan förklara varför sånt här händer...och varför det bara händer mig!?

Jag känner att min kärlek till datorer är obesvarad på alla sätt.

4 kommentarer:

Lina sa...

Tror det är blogspot.com faktiskt. Har själv haft lite problem med publiceringen, och slitit mitt hår =( Ha det gott /Lina

Wolfe sa...

Du använder säkert IE! ..om du använder FF så skyller jag på blogger. ;)

egarcia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej, mitt namn är Murphy, jag har denna månad bestämt mig för att sätta tänderna i dig och din relation till datorer. MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!