torsdag 15 november 2007

fan va trött jag är

Nu har nog höst/vintertröttheten verkligen slagit klorna i mig, jag är så sjukt trött idag att jag knappt klarar av att nån pratar med mig, väldigt känslig för ljud och ljus och saker i allmänhet. Det enda som gjorde mig riktigt glad idag var att jag kom på att jag bara ska jobba en dag den här helgen och det kändes så jävla bra så jag blev riktigt uppspelt i flera minuter, heh. Jag behöver vila! Kommer inte ens ihåg vad det var jag hade tänkt skriva här just nu.
Operationen gick bra i alla fall, kärleken var med och stöttade mig och det gick mycket snabbare och enklare än jag hade tänkt mig. Nån gång ska man ju ha tur också.
Well..jag återkommer när min hjärna funkar tror jag...

2 kommentarer:

Martin sa...

Bra att det gick bra! Du får försöka sova ut så kanske vi kan hitta på nåt nästa helg? Kram

JuliaGusti sa...

Vad bra att operationen gick bra! Du får försöka vila upp dig och ta det lugnt så får vi hoppas att du kan få vara frisk i fortsättningen. Känns som att du har haft mer än din beskärda del av sjukdomar vid det här laget!

*kramar*