torsdag 22 november 2007

Okej...

Nu har jag äntligen börjat förstå vad en marknadsplan handlar om, jag tycker fortfarande att marknadsföring på många sätt är ett äckligt påfund men nu har jag i alla fall förstått vad det är jag har hållt på med i några veckor, min klasskamrat känner likadant. Det är ju en viss fördel om man förstår vad man håller på med när man skriver ett 15 sidor långt arbete. Det känns som en jävla lättnad att det snart är färdigt och att vi faktisk klarade av det, många gånger under den här tiden har jag verkligen känt att det skulle gå åt helvete. Jag längtar så tills den här kursen är slut.

Tack för alla kommentarer by the way, av nån anledning kan jag inte posta kommentarer helt plötsligt så jag får skriva här istället att jag gärna hade svarat er om det hade gått. Jag menar, ingen kan väl förvänta sig att när man har min otur så ska nånting nånsin fungera!? Nä det är lika bra att vänja sig, min dator som har pajat är ett måndagsex utan dess like och min laptop som nu är min reserv tillverkades alldeles säkert också på en måndag av nån bakfull jävel som längtade hem till sängen.

Jag är ohälsosamt beroende av min dator, jag kommer ju inte åt något alls nu och kommer inte göra det på ett tag, ingen musik, ingen av min info, inga filmer, ingenting! GAAAH! Hur lever man utan dator?

Inga kommentarer: