tisdag 13 november 2007

En mycket trevlig helg bakom mig och en mycket otrevlig dag framför mig.

Min far har varit på besök sen i torsdags och det har varit såååå mysigt. Han är verkligen den mest kärleksfulla, mest genuina pappa man nånsin kunde önska sig. Efter att läkarna trodde att han hade cancer förra vintern för att sen upptäcka att det inte var det så har jag verkligen känt att man måste passa på att umgås med dom man älskar nu och inte tänka att det finns tid i all evinnerlighet. Vi har bara pratat och ätit massa god mat och tagit långa promenader och på fars dag bjöd jag och kärleken pappsen på indisk restaurang. Hade separationsångest idag när han åkte hem. Ibland känner jag sorg över att ha min familj så långt borta.

Imorgon ska jag opereras och är rätt nervös över det. Det är ingen farlig grej(cellförändringar på livmodern), tydligen väldigt vanligt men ändå obehagligt. Dessutom, efter min yrsel (som fortfarande inte försvunnit by the way) så är jag så jävla trött på sjukhus att jag kan spy, hade verkligen hoppats slippa dom ett bra tag men är man född med otur så är man. Det kommer även väldigt olägligt att jag måste vara borta när det är så mycket i skolan. Man får inte heller träna eller ha sex under en månad efteråt och så kan man tydligen blöda rätt mycket under lika lång tid. Låter ju jätteskoj det här, bäst jag går och lägger mig innan jag stressar upp mig själv för mycket.

Förresten, angående marknadsföringen igen, idag skulle vi tänka på människor i siffror, kr. Välkommen till min butik fröken (tjing, 20.000kr per/år). Åh har du 2 barn också, väääälkomna! (tjing, 40.000kr per/år). Det är ju hemskt, jag KAN inte tänka på det sättet. Jag ryser!

3 kommentarer:

la linda sa...

hoppas operationen går bra. det är jag övertygad om att den gör!! första gången här men jag gillar din blogg. lycka till!!

mikebike sa...

hej hej. önskar dig lycka till. hoppas att det går bra. verkligen. men det gör det ju såklart.

egarcia sa...

Tacka snälla ni =)Hemma nu igen och känner mig lite trött och matt men annars bra, får hoppas att det inte blir mkt värre när bedövningen släpper...