fredag 2 oktober 2009

Solen skiner....

och här sitter jag framför datorn. Stressad känner jag mig också. Dom ringde från jobbet (där jag inte jobbar längre) och frågade om jag kunde hoppa in idag men det kunde jag ju inte så jag var tvungen att säga nej, då frågade dom om imorgon och då kunde jag inte med att säga nej. Så nu jobbar jag hela dagen imorgon fast jag borde hålla på med skolgrejer, måste skissa på en logga åt en kund, håller på med en tidning åt en annan kund, en kompis har 30-årsfest imorgon kväll, på söndag ska jag och kärleken på Ane Brun, på måndag ska jag på arbetsprov/intervju på Åhléns och sen måste jag göra klart loggan och sen nån gång efter det måste jag hinna göra ett tidningsomslag, ett bokomslag, en skiss på en webbsida, göra en tidningsanalys och skissa av ett tidningsuppslag i detalj med penna och sen imitera det uppslaget i Indesign. Ja så där ja, det kändes inte ett dugg bättre att skriva ner allting för nu ser jag ju ännu bättre hur mycket jag har att göra.

4 kommentarer:

Loo sa...

Du grejjar det! Glöm inte andas bara.;) Gick precis förbi dig, eller din gata snarare, när jag var på långprommis, var tvungen att kika in i den där lilla söta butiken du vet.

egarcia sa...

Jag var också inne där häromdagen för första gången. Kunde inte låta bli att köpa 2 par nya hårrosetter till samlingen!

Wolfe sa...

Fan vad jag älskar att du kallar honom Kärleken, det är så jävla fint. :)

egarcia sa...

Wolfe: Haha, ja han är ju det! =)