torsdag 14 maj 2009

Reklam

Undrar lite över hur dom tänkte när dom gjorde nya H&M reklamen för deras senaste designersamarbete med den där Matthew Williamson. Den slutar med att han kommer upp ur någon slags vulkan med ett gäng modeller runt sig som bär hans kläder.

En man säger:

- Look what you've done!!

Matthew tittar nöjt och sliskigt omkring sig på modellerna och säger:

- Well, I haven't done them all....yet!

Vad är det för skit?? Jag trodde att jag hörde fel första gången men han säger verkligen så.
Har vi inte kommit längre än så?

4 kommentarer:

Josefine sa...

Jag känner mig väldigt glad för att jag sluppit se denna lilla kräkframkallande reklam. Jag mår lite illa bara av att läsa om det. Herre gud vad gammalt och gubbsnuskigt.

Trixtess sa...

Snusk! Glad att jag har lyckats undgå den.

Wolfe sa...

Uh.. den har jag som tur är inte sett. Låter helt sinnessjukt. Jag yrkar för ett nytt blodbad i Stockholm.

egarcia sa...

Hur kommer det sig att ingen sett den?? Jag som nästan aldrig kollar på Tv och speciellt inte på reklamen. Aja, var glada så länge ni slipper =)