lördag 16 maj 2009

Äckliga äckliga män....

Var ute en sväng idag, det var jättetrevligt...tills jag skulle hem. Hoppade upp på min cykel och började trampa när en kille slänger sig på mig och cykeln så att jag blir tvungen att stanna för att inte köra in i närmsta buskage. Jag undrar vad fan han håller på med och han säger att han vill prata lite. Jag säger att jag ska hem till min man och inte alls har lust att prata lite. Han frågar vart jag bor och jag säger att det behöver inte han veta. Då säger han att han har en jättestor kuk, jäääättestor. "Jag skulle göra dig jättelycklig!" Ja tack gode gud att han kom och räddade mitt liv, jag menar så olycklig som jag har varit sista tiden, en stor kuk är ju precis vad man behöver då. Speciellt en helt främmande människas som slänger sig på en när man är på väg hem. Ja jag vet helt enkelt inte hur jag har överlevt utan honom.

JÄVLA IDIOT!! Tack för att du förstörde en (fram tills jag träffade på dig) rolig kväll!!

6 kommentarer:

Wolfe sa...

TAZER TAZER!!! Skaffa en sån... Ibland, eller rätt ofta faktiskt, är jag glad att jag inte är tjej.. :|

Josefine sa...

FY. FAN. Det är helt JÄVLA orimligt att det finns människor som tror att de bara kan korsa alla gränser på det viset. Det är inte konstigt alls att de flesta tjejer/kvinnor upplever någon form av rädsla i sina vardagsliv - som när man ska hem sent på kvällen ensam exempelvis. Fy fan igen.

egarcia sa...

Spliffan: Tazer?? Vad är det?

Miss Muffin: ja visst är det vidrigt. Jag hatar att gå hem själv på kvällen och jag hatar att något får mig att känna så.

Lina sa...

Usch, akta dig. Har man tur stannar det med ett sådant här påhopp (om ändå otrevligt). Nästa gång kanske det händer något värre....

Wolfe sa...

Det här är en tazer:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEABEFR-dgg

Martin sa...

FY fan, jag är inget stor fan av våld, men det är när man hör sånt här som man önskar att man varit i närheten :P