lördag 30 augusti 2008

Öm men glad!

Nu är den påbörjad, min tatuering. Jag är såååå glad, vill bara att den ska bli färdig så fort som möjligt nu så jag kan påbörja nästa! Det blev precis som jag anade, i två månader får jag nu gå runt med en tribal mitt på armen med massa outlines runt omkring och lite lite skuggor, ser inte klokt ut, men det kommer bli skitbra sen!

Shit va ont det gjorde på undersidan armen, när dom kör sådär precis vid armhålan....efter 3,5 timmar var jag inte så tuff längre. Först tyckte jag det var aslungt och satt och läste tidningen, sen efter ett tag ville jag bara slå honom.

1 kommentar:

Trixtess sa...

Åååh lyllo dig! Ja inte att gå med ofärdig tatuering i två månader men att du äntligen har kommit iväg till tatueraren. Jag vill också. Snart. När jag är rik och har en klar bild över hur min ska se ut. Vet i dagsläget bara att det ska vara en pinupa och en massa blommor.

Fika snart? Jobbar svensson numera... nästan. Har iaf tre lediga helger i månaden. Pöss min sköna.