onsdag 27 augusti 2008

Modellbygge

Vi har modellbygge i skolan denna veckan, fan va roligt det är, sitta och göra allt i miniatyr, klura på vad man ska använda för nåt som är rätt storlek osv. Synd att vi bara har 4 dagar som vanligt, jag hade gärna byggt flera, det är lite som att leka med dockskåp. Imorgon ska jag klä in flaskplastkorkar i guldfolie och fylla dom med snabbkaffe och linfrön som ska föreställa choklad och kaffebönor. Och så ska jag sy små miniatyr sackosäckar fast dom ska vara i säckväv och fyllda med röda linser...folk tror att vi är konstiga där borta på skolan när vi berättar vad vi gör...skoj har vi i alla fall!

För övrigt....två dagar kvar till jag påbörjar min tatuering på hela överarmen, jag är nervös(inte för smärtan utan för själva grejen i sig, tänk om jag inte blir nöjd!?)och förväntansfull samtidigt, vill bara att det ska bli fredag nu! Sen kommer jag inte kunna fortsätta på den förrän i slutet på oktober eftersom jag är i Stockholm så jag kommer antagligen se rätt konstig ut på armen i 2 månader, med en gammal tribal som är halvt(på väg att bli)övertäckt av en massa outlines och kanske lite skuggor, snyggt! Får gå i långärmat i 2 månader.

Nej, off to bed, ska försöka somna medan jag fortfarande är lite rödvinslullig!

Inga kommentarer: