torsdag 21 augusti 2008

Nu har skolan börjat igen och vi har haft femkamp på Liseberg mot alla de andra klasserna, vi kom sist!! Nåja, man kan ju inte vara bäst på allt. Och jag vann i alla fall ett bilrace, det är typ första gången jag vinner nånting sen jag vann på Gröna Lund en gång för många år sen, det var ett sånt där stånd där man drar i ett snöre och det är vinst varje gång, jag lyckades vinna samma rosa plastlinjal två gånger på raken, yey för mig.

I övrigt har jag fått praktikplats färdigt nu till hösten och kommer vara i Stockholm i 6 veckor (egentligen är praktiken 7 veckor men en vecka rymmer jag med mamma och hennes man och kärleken till New York, JOOOOY!) i höst, det ska bli jävligt skoj att vara hemma i sin gamla hemstad så länge, det har jag inte varit sen jag var...18....fast jag kommer ju sakna min älskling något fruktansvärt.

New York förresten...jo vi blir bjudna...av mamma, vilken lyx, oj vad jag ska shoppa, ojojojoj!!!
Jag kan inte fatta att jag ska dit, så länge som jag drömt om det, jag kommer nog inte inse det förrän jag står där under nån skyskrapa...

2 kommentarer:

mikebike sa...

åh fyfan nu blev jag avis. Man kan inte få nog av den stan. Perfekt att åka på hösten. Då är NY som allra bäst.

egarcia sa...

Ja det ska bli sjukt kul, har ju aldrig varit där förut så det blir spännande.