fredag 11 januari 2008

Första veckan avklarad

Sjukt trött efter första veckan på praktiken. 8-5 jobb, vad är det för påhitt?? Var tvungen att ge bort mina timmar på mitt andra jobb så att jag kan sova imorgon för det behöver jag verkligen. Jag ska sova tills jag vaknar av mig själv, sen ska jag och kärleken äta frukost i sängen och titta på film och sen får man somna om igen om man vill. Det ska bli så skönt.

Men annars tycker jag det känns bra, tror att det kommer att passa mig att jobba som dekoratör. Jag känner mig inte alls lika stressad som när man jobbar som säljare, som dekoratör gör man så mycket mer varierande saker plus att man kan pyssla och fixa i sin egen takt. Klart att det kommer bli stressigt också ibland men inte på samma sätt. Min yrsel har känts mycket bättre den här veckan också.

Blomman som jag fick av mina arbetskamrater när jag blev sjukskriven pga yrseln blommar igen vilket betyder att jag varit dålig i snart ett år. Så jävla trist och vara ett sånt måndagsexemplar som jag är. Men kanske är det ett tecken att blomman slagit ut igen!? Eller så betyder det bara att jag för en gångs skull inte lyckats ta livet av en växt. Det är ju också ett framsteg i och för sig.

Anyways, nu ska jag lägga mig i soffan och äta choklad.

1 kommentar:

Trixtess sa...

Grattis till framsteget, men mindre tråkigt är att du varit sjuk i ett år =(

Tänker på dig! Pöss