söndag 13 januari 2008

Apropå att vara ett måndagsexemplar

Känsliga läsare varnas!

Det suger att vara jag ibland, jag har sån otur. Jag har under en längre tid haft problem med en tand, den var jättesjuk (tandläkarens ord), den var infekterad och fick rotfyllas och jag fick äta penicillin men den blev inte bra så jag fick äta penicillin en gång till, dubbel dos denna gången. Fortfarande inte bra. Tillbaks till tandläkaren i torsdags och fick öppna upp hela tanden igen och rensa den och fylla den med nåt antibakteriellt tjafs och en provisorisk lagning. Sen skulle vi se vad som händer innan den ska rotfyllas på nytt. Och vad hände? Jo jag har nu en bula ovanför tanden, i tandköttet, ur den kommer det *ryser* VAR!!! Så jävla äckligt! Precis som om det är ett sånt tryck därinne att det var tvunget till att hitta ett ställe att komma ut på. Dessutom är ju inte tandläkaren där på helgen så jag vet inte vad jag ska göra.

Ja just ja, nämnde jag att jag blir ruinerad på kuppen??

2 kommentarer:

JuliaGusti sa...

Åh fy! Stackare!

Anonym sa...

du är ett fantastiskt måndagsexemplar i så fall.

puss