fredag 10 augusti 2007

Bröllop

Imorgon bär det av till Jönköping för bröllopet. Jag har frågat bruden och det var helt okej att jag har på mig en grå-svart mönstrad klänning, känns bra, känns hemma, känns som att jag är mig själv då. Jag menar, vad för färger kan man använda förutom svart? Skulle vara rött då... I alla fall, jag har även lyckats införskaffat ett par finskor för en billig peng. Så allt var bra men vad händer då!? Jo våran kära motorcykel pajar ihop, vill inte vara med...bara lade av när kärleken skulle hämta kostymen han skulle låna. Vad är oddsen, varför är vi födda med sån otur?? Nu får jag ta den sista platsen i bilen som ska till bröllopet och kärleken får åka tåg, så jävla tråkigt!

1 kommentar:

Wolfe sa...

Vad fint, att du kallar han för "kärleken". Din lilla romantiker. =)