lördag 13 februari 2010

Veckan som gått...

Det är sjukt vad stressigt det kan vara att plugga, dessutom har jag ju två extrajobb som inte gör saken lättare. Bloggen hamnar i kläm. Jag som alltid sagt att om jag bara jobbade med datorer så skulle jag hinna uppdatera bloggen, kolla min mail varje dag, läsa nyheterna på nätet osv....jaha, nu jobbar jag varje dag med datorn och allt det jag just nämnde går sämre än någonsin.

Dessutom måste jag spara mina stackars armar. I veckan var jag hos en sjukgymnast i alla fall och fick ett träningsprogram och akupunktur. Har aldrig provat det innan men det kändes faktiskt lite som att det funkade, får väl se efter några gånger om det var på riktigt eller bara inbillning.

Var hos tandläkaren också. Jag har länge haft problem med att tandköttet dragit sig bakåt på några ställen så att det har isat något helt överjävligt. Jag har klagat om detta för min tandläkare massa gånger och det enda jag fått är mer flourskölj. Så läste jag, av en slump, i en tidning, att man kunde bygga för tandhalsarna med ett vitt material. VARFÖR har tandläkaren aldrig sagt det?? Allting ska man behöva göra själv!

Det ilar så sjukt mycket att jag var tvungen att bli bedövad i båda sidorna av munnen samtidigt! Dom måste nämligen slipa mitt på det känsliga stället på tanden först. *ryser* Efter det gick allting väldigt fort och bra tills jag skulle skölja ur munnen. Jag visste inte riktigt hur bedövad jag var tydligen för jag tog en klunk och skulle gurgla runt vattnet i munnen så där som man gör men istället rann allt vattnet ut ur munnen och ner i mitt knä. Då känner man sig charmig.
Nåja, snyggare blev det i alla fall, och det isar inte längre. Så det fick vara värt att dregla lite och se ut som en halvförlamad chipmunk resten av dagen.

Inga kommentarer: