måndag 22 februari 2010

Bokrea!


1. Sann historia om trafficking.
2. Sann historia om uppväxt i frikyrklig, strängt kristen miljö.
3. Sann historia om en svensk tjej beroende av heroin, hennes kamp osv...


1. Vet ingenting om den men blev nyfiken...
2. Hippies, det kan ju aldrig bli fel!!
3. Jag hör till dom som inte läst den och tänkte att det kanske var dags.


1. För vi ska köpa hund, YEY!
2. Kommer bli väldigt användbar, superfynd!
3. Verkar skoj, om språkfel, särskrivningar och annat.

...Hmm, jag ser ett tema, jag är fortfarande inne i en period då jag slukar tragiska verklighetsbaserade berättelser, speciellt om sekter, jag tycker det är så sjukt intressant...
Om jag hade mer pengar hade jag köpt många fler böcker, det finns så många jag vill ha men så lite pengar och så lite tid att läsa dom alla.

Inga kommentarer: