onsdag 16 december 2009

Måndagsexemplar

Jag är sjukt dålig på att blogga just nu, jag vet! Men min kropp har som vanligt svikit mig. Nu har jag fått musarm på riktigt! Jag har haft så jävla ont sista tiden att jag inte kunnat sitta vid datorn över huvud taget. (med andra ord ligger jag sjukt efter med mitt examensarbete också) Dessutom jobbar jag i butiken över jul och stå i kassan hela dagarna gör verkligen inte saken bättre. Idag gick jag till slut till doktorn och fick en kortisonspruta och efter jul blir det sjukgymnastik, för femte gången i mitt liv hittills. Är det normalt när man precis fyllt 34?

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon (till och med att skriva på den gör ont i min jävla skit arm.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

PUSSS snuttis! Hoppas att du blir bättre snart! saknar dig!

/ från tjejen som är inne på dag nummer två av träningsvärk efter att ha STÄDAT köket (visserligen storskrubbning men ändå!) Vi är GAMLA nu *snyft* R.

egarcia sa...

Saknar dig med älsklingsvännen!!
Och ja, det är synd om oss gamla tanter ;)