tisdag 22 december 2009

Ge mig en laptop...

...och trådlös uppkoppling! Jag är hemma i Sthlm hos mamma och har nu legat med extrapappans dator i knät i sängen i flera timmar och läst i kapp mig på allt jag missat på nätet på sista tiden pga min jävla värdelösa arm. Det är ju så nice. Jag har glömt av hur nice det är att inte alltid behöva sitta på samma ställe med datorn. Jag vill genast ha den lyxen hemma igen. Dessutom känns det inte alls lika jobbigt i armen när man ligger i sängen och surfar.
Extrapappan har fått en sprillans ny bärbar Mac, som han enligt mamma inte behöver egentligen så hon tycker att hon ska få den, haha. Jag tycker det är en toppenidé för då kan jag ta över hennes, som inte alls är någon gammal eller dålig Mac. Sen ringer jag Bredbandsbolaget och skaffar trådlöst och sen är det jag som ligger i sängen och surfar i framtiden. Så det så! Nu måste jag på något sätt få detta att hända!

Inga kommentarer: